Szukaj w serwisie

Trening technik sprzedaży wiązanej - Warsztat doskonalenia umiejętności


Cele szkolenia

Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy i umiejętności w zakresie najskuteczniejszej formy badania prawdziwych potrzeb kilentów, praktycznego zastosowania technik prowadzenia rozmowy i budowania atmosfery zaufania, celem zwiększenia sprzedaży w ujęciu wartościowym i ilościowym produktów firmy.

Do góry

Korzyści dla uczestników

Treści i metodyka treningu nastawiona jest w maksymalnym stopniu na praktyczne ujęcie roli doradczo-sprzedażowej:

  • prezentowany program uwzględnia specyficzną rolę zawodową, jaką w procesie aktywnego doradztwa - w procesie zakupu ma spełniać profesjonalny Sales Team.

"Warsztat Sprzedaży" pozwoli na kreację nowych pomysłów na skuteczną sprzedaż oraz USP:

  • najefektywniejsze sposoby, które powstaną na bazie doświadczeń oraz wiedzy samych uczestników, przy pomocy trenera zostają zaimplementowane w proces technik sprzedaży i obsługi klienta celem rozwijania sprzedały wiązanej.

Poniższy program zawiera trzy główne kompetencje w zakresie wywierania pozytywnego wpływu na klienta w procesie podejmowania decyzji. Jest jednocześnie unikatowym kompendium wiedzy z zakresu:

  • komunikacji interpersonalnej,
  • techniki sprzedaży wiązanej,
  • podstaw negocjacji oraz języka perswazji.

Do góry

Czas trwania

24 godziny dydaktyczne - 3 dni

Do góry

Program szkolenia

Dzień I i II

  1. Wprowadzenie do problematyki szkolenia:
    • określenie zasad wspólnej pracy, celów, indywidualnych potrzeb.
  2. Motywacja w pracy:
    • cel i motywacja wewnętrzna,
    • cele organizacji - czynniki sukcesu,
    • motywacja zewnętrzna.
  3. Sprzedaż a obsługa klienta:
    • co nie jest sprzedażą?
    • charakterystyka profesjonalnego procesu sprzedaży,
    • fazy procesu sprzedaży oraz obsługi klienta.
  4. Komunikacja interpersonalna w procesie sprzedaży:
    • model komunikacji wg A.Mehrabiana,
    • znaczenie komunikacji interpersonalnej w sprzedaży,
    • warunki efektywnej komunikacji,
    • znaczenie umiejętności słuchania w sprzedaży,
    • techniki "dopasowania" i "prowadzenia" w komunikacji.
  5. Analiza konkurencji:
    • kto i jak działa? - obszary konkurencji,
    • wpływ na nas,
    • wpływ na klienta.
  6. Sprzedaż i techniki wiązania transakcji:
    • przygotowanie się do rozmowy z klientem,
    • nawiązanie pierwszego kontaktu,
    • rozpoznawanie potrzeb,
    • prezentacja rozwiązania,
    • radzenie sobie z zastrzeżeniami klientów,
    • zamykanie procesu sprzedaży,
    • obsługa posprzedażowa.
  7. Techniki perswazji oraz podstawy procesu negocjacyjnego:
    • rola procesów negocjacyjnych w sprzedaży wiązanej,
    • jak wykorzystywać techniki kotwiczenia emocji?
    • sposoby myślenia innych ludzi - jak funkcjonują metaprogramy oraz ich zastosowanie w sprzedaży,
    • język wpływu i perswazji w procesie wiązania transakcji.
  8. Zajęcia warsztatowe w oparciu o przygotowane studium przypadku:
    • praca z kamerą, analiza scenek, korekty indywidualne.

Dzień III - Praktyczny trening

  1. Cele realizacji:
    • diagnoza efektów pracy uczestników po szkoleniu oraz ocena implementacji nauczonych technik w praktyce,
    • wspólna analiza przeprowadzonych "na gorąco" procesów obsługi klienta oraz sprzedaży wiązanej - analiza błędów i bieżąca korekta,
    • korekta/modelowanie zachowań uczestników w realnych warunkach.
  2. Efekty treningu:
    • poszerzenie repertuaru kompetencji zawodowych uczestników przy jednoczesnym, silnym ugruntowaniu ich wewnętrznej motywacji do pracy i wiary we własne możliwości.

Do góry

Harmonogram

Przedstawiamy Państwu przykładowy harmonogram szkolenia.

  Harmonogram   Dzień 1   Dzień 2   Dzień 3  
                 
  Rejestracja uczestników   9:45 - 10:00          
  Zajęcia   10:00 - 11:00   9:00 - 11:00   9:00 - 11:00  
  Przerwa   11:00 - 11:15   11:00 - 11:15   11:00 - 11:15  
  Zajęcia   11:15 - 13:00   11:15 - 13:00   11:15 - 13:00  
  Obiad   13:00 - 13:45   13:00 - 13:45   13:00 - 13:45  
  Zajęcia   13:45 - 15:00   13:45 - 15:00   13:45 - 15:00  
  Przerwa   15:00 - 15:10   15:00 - 15:10   15:00 - 15:10  
  Zajęcia   15:10 - 17:00   15:10 - 16:00   15:10 - 16:00  

Do góry
 
Skontaktuj się z nami Kontakt 22 460 46 00
Zarejestruj się na szkolenie Rejestracja na szkolenia
Zobacz nas na Facebooku Zobacz naszą stronę na Facebooku
Zobacz nas na YouTube Zobacz nasz kanał na YouTube
 
Poleć tą stronę w Google